ABC
Dołączył: 09 Sie 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:12, 16 Lip 2013 Temat postu: Pisma do zarządu |
|
|
Warszawa dnia 26.06.2013
W związku z wątpliwościami jakie pojawiły się po wypowiedziach członków Zarządu Wspólnoty wnioskujemy o udzielenie pisemnej odpowiedzi na następujące pytania:
1.Przełożenia kostki :
a) ile ofert wykonania wpłynęło i zostało rozpatrzonych, jakie kwoty były wymienione w ofertach za m2 przełożenia kostki i od jakich firm, która oferta została wybrana i czym kierowano się przy wyborze wykonawcy,
b) kto wystawił fakturę, o jakim numerze , dacie i na jaką kwotę i za ile m2
c) kto dokonał obmiaru, odbioru i zatwierdził wykonanie usługi,
d) kiedy w ramach reklamacji zostanie wykonana usługa poprawiająca ułożenie kostki, ponieważ podczas deszczu tworzące się kałuże uniemożliwiają korzystanie z przejścia przed klatka nr 1
2. Wymiany pomp
a) kto dokonał oceny konieczności wymiany pomp (CW i ZW)
b) jaka firma dokonała wymiany pomp.
c) jaki był koszt zakupu pomp oddzielnie CW i ZW w cenie netto i brutto
prosimy o podanie nr faktur zakupu data zakupu i nazwę wystawcy faktury
d) jaki był koszt usługi wymiany poszczególnych pomp kto dokonał wymiany ( nr faktury, data)
e) co zrobiono ze starymi pompami. Jeśli prawdą jest, iż zostały zutylizowane to prosimy o podanie firmy utylizującej pompy, jaka kwotę, z tego tytułu uzyskano data wpływu pieniędzy za zużyte pompy oraz nr i data dokumentu utylizacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|