|
www.ksiazkowa9g.fora.pl Forum mieszkańców Książkowa 9G (Warszawa)
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
STITHO
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Książkowa 9G
|
Wysłany: Pon 0:13, 16 Mar 2009 Temat postu: po spotkaniu wspólnoty... |
|
|
Witam,
niestety nie mogłem być na zebraniu wspólnoty z powodu delegacji, czy możecie napisać co się działo? Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Stitho
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajetan Sobieski
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:40, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Witam
To co zobaczyłem na zebraniu przeszło moje najśmielsze oczekiwania!!!!! Pani Czesława Z. (były członek zarządu) razem z Panem Markiem M. (były administrator) urządzili spektakl nienawiści w stosunku do obecnego zarządu, razem z grupą przyjaciół!!! Można śmiało podsumować - zebranie praktycznie zostało zamienione w magiel!!! Prawie trzy godziny i ani jednego podpisu pod żadną z uchwał!!!!! Okazało się również, że Pan Administrator (były!) do dnia dzisiejszego nie sporządził indywidualnych rozliczeń dla właścicieli za pierwsze półrocze 2008 r.!!!! I nie tylko! Ludzie, zacznijcie chodzić na zebrania, bo ta grupa, która się pojawiła działa na szkodę naszej wspólnoty!!!!!!!!! żaden rozsądny głos na sali nie miał szans się przebić!!!
pozdrawiam
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
X.
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:57, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
To że były Admin. nie przekazał rozliczeń nowemu Administratorowi to twierdzenie nowego Admin. oraz Zarządu, o co na zebraniu ww. upominali się u byłego Adm. i tyle.
To pokazało że nowy Zarząd i nowy Admin. nie potrafią wyegzekwować dokumentów które są im potrzebne, nic z tym do tej pory nie zrobili; a zatem co robią?
Także z wątkiem wodomierzy nowy Zarząd z Adminem nie poradzili sobie. Wymiana wodomierzy podobno jest w trakcie, ale nikt z nich nie wie u kogo są wyminione a u kogo nie, na dodatek nie wiadza nawet najbardziej zainteresowni czyli ci którym je wymieniają.
Interesująca też okazała sie kwestia ceny tejże wymiany podbno o 100% zawyżona, za co my płacimy. Podobno nie znaleźli tych co mniej biorą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
muminek
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:31, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Za większosc czynności ceny są zawyzane. Administracja wzrost stawek tłumaczy tym, że po starej ekipie muszą zrobić porządek, ze koszty przewyższają przyjęty budżet, bo stary zarządca nie zajmował sie wszystkim, czym powinien. Pomieszane z pogmatwanym. Jedni zwalaja winę na drugich i końca tego nie widac. Spodziewajmy się wzrostu czynszu, by nowy zarzad mógł opanować cała sytuację - i wymianę wodomierzy, zmianę zeszłoroczną ekipy sprzatającej, zarządcy, monitoringu, no i na wynagrodzenie dla siebie...Dla mnie to ogólna porazka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
STITHO
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Książkowa 9G
|
Wysłany: Pon 19:40, 16 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No cóż...żałuję bardzo, że nie mogłem być na zebraniu, ale widzę, że było jeszcze gorzej niż poprzednio.
To fakt, że jeśli sami nie zaczniemy pilnować i rozliczać zarządu z jego obietnic i obowiązków to będzie jak do tej pory, czyli marnie.
Problem jest tylko taki, że na takich spotkaniach zaraz się wywiązuje kłótnia, bo każdy chce powiedzieć swoje. Dobrym rozwiązaniem jest forum, tyle że jak widać po frekwencji za mało nas tutaj.
Moja ostatnia próba rozwieszenia ogłoszeń o istnieniu forum nie przyniosła wielkich rezultatów, być może dlatego, że ogłoszenia zaraz zostały usunięte. Trzeba się będzie bardziej poświęcić i powrzucać do każdej skrzynki. Zobaczymy czy to coś da, jeśli nie to marnie to widzę.
Pozdrawiam
Rafał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kajetan Sobieski
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:55, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Witam!
Niestety czytając Państwa wypowiedzi dochodzę do wniosku, że nikt z was dokładnie nie zapoznał się z dokumentami, które otrzymaliśmy od zarządu przed zebraniem!! Myślałem, że forum będzie służyło wymianie poglądów!!! Poza tym na każdym cywilizowanym forum nikt nie ukrywa się pod pseudonimami!!!!! To jest oczywiście bardzo wygodne ponieważ można bezkarnie wypowiadać się o każdym i wygadywać co ślina na język przyniesie!!! Nie zamierzam w tym dalej uczestniczyć!! Powodzenia!
KS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
STITHO
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Książkowa 9G
|
Wysłany: Śro 22:43, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Witam,
Szanowny Panie Kajetanie, nie wiem co Pan widzi nadzwyczajnego w dokumentach, które otrzymaliśmy przed zebraniem. Jeśli uważa Pan, że zasłanianie się faktem nie otrzymania od poprzedniego zarządcy rozliczenia za pół roku jego pracy a naszych wydatków jest czymś nie do rozwiązania, oraz stwierdzenie, że inwestycje przekroczyły budżet i niezbędne jest pokrycie różnicy to Pana sprawa. Ja uważam inaczej podobnie jak wiele innych osób. Póki co inwestycje które zostały wykonane nie spełniają swojego zadania, tak jak np. piloty do szlabanów. Nie zamierzam nie reagować w takich sprawach lub gdy w sprawach tak istotnych jak podwyżka czynszu administracja wywiesza tylko informacje na tablicy ogłoszeń, a zarząd uważa to za poprawne. Kolejna sprawa to remont klatek chodowych, który był zapowiadany w pierwszej połowie 2008 roku, potem w opinii zarządu nie był firm, które się tego podejmą, bo było lato i firmy pracowały przy elewacjach i remont miał nastąpić zimą. Zima ma się ku końcowi a remontu jak nie było tak niema. Z tego co wiem to jeszcze nawet nie ma ofert na jego wykonanie.
Pana stwierdzenie o chowaniu się za pseudonimami jest również nie poparte niczym konkretnym, ponieważ jak do tej pory nasze forum jest raczej wymianą poglądów i własnych spostrzeżeń a nie wzajemnym obrzucaniem się błotem.
Mam jednak nadzieję, że uzna Pan jednak odmienność poglądów za coś innego niż wzajemne obrzucanie się błotem i pozostanie Pan członkiem forum.
Pozdrawiam
Rafał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zbyszek
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:52, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Bałagan i niedomówienia beę trwały tak długo, jak długo stary administrator będzie mieszał. Nie bronię nowej Administracji, bo nie tak powinno wyglądać przejmowanie obowiązków od Pana Malickiego (do tej pory nie ma pewnosci czy ze wszystkiego się rozliczył). I rozumiem ludzi atakujących nowy Zarząd. Oni są już zmęczeni tą dziecinadą, ciagłymi beznadziejnymio pismami a to jednej, a to drugiej strony. Jednak co do kupna wodomierzy to po pierwsze; cena 35 zł za wodomierz jest ceną bardzo niską (o ile nie chcecie mieć urządzeń made in China) Na rynku (a znam dobrze ten rynek) ceny sa znacznie wyższe. Poza tym podobno wodomierze kupione sa z funduszu remontowego. Jedno mnie tylko wkurzyło w tej kwesti, że np. wymieniono mi wodomierze przed zatwierdzeniem uchwały o ich wymianie. Heh, jestem w stanie zaufać nowemu Zarządowi, ale tego typu kroki powodują tylko irytację. Dobre intencje powinny mieć pokrycie w zdrowym rozsądku. Proawdopodobie uchwałą zostanie podjęta, ale jeżeli by się tak nie stało to jak wygląda owa wymiana... To trochę irytujące
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:33, 08 Kwi 2009 Temat postu: Szanowny Zbyszku |
|
|
Zgadzam się z Toba - cena za wodomierz 35 zł jest dobrą ceną.
Przeliczmy:
- w budynku jest ok. 400 szt. wodomierzy co daje 400 (w zaokrągleniu) x 35 = 14 000 zł.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|